REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W HAIR&SKIN THERAPY
§1 OPŁATA ZA PIERWSZĄ WIZYTĘ
- Aby zarezerwować pierwszą wizytę w gabinecie Hair&Skin Therapy, należy dokonać przedpłaty w kwocie podanej przy rezerwowanej usłudze. Kwota przedpłaty zostaje odjęta od ceny usługi.
- Przedpłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. Oznacza to, że w przypadku rezygnacji z wizyty w danym terminie w czasie późniejszym niż 14 dni przed wizytą, nie zostaje zwrócona.
- Zmiana terminu pierwszej wizyty bez utraty zadatku jest możliwa do 72h przed jej terminem. Należy wówczas skontaktować się z gabinetem (telefonicznie lub mailowo) i ustalić nowy termin wizyty.
- Płatności za usługi w gabinecie Hair&Skin Therapy przyjmowane są w gotówce oraz w formie karty wpłatniczej.
§2 OPŁATY ZA KOLEJNE WIZYTY
- Opłaty za wizyty kontrolne oraz zabiegowe wymagają przedpłat w jednakowej dla każdej usługi kwocie, która wynosi 100 zł.
- Przedpłaty za wizyty kontrolne i zabiegowe są przyjmowane przed ustaleniem nowego terminu w formie gotówki, poprzez kartę wpłatniczą lub przelewem na konto. Rezerwacja terminu jest potwierdzona po opłacie zadatku.
- Odwołanie wizyty zabiegowej lub kontrolnej możliwe jest do 48h przed jej odbyciem się.
- W przypadku rezygnacji w czasie krótszym niż 48h przed jej odbyciem się, przedpłata nie jest przepisywana na poczet kolejnej wizyty.
- Płatności za usługi w gabinecie przyjmujemy w formie gotówki oraz karty wpłatniczej.