REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W HAIR&SKIN THERAPY

 

§1 OPŁATA ZA PIERWSZĄ WIZYTĘ

 

  1. Aby zarezerwować pierwszą wizytę w gabinecie Hair&Skin Therapy, należy dokonać przedpłaty w kwocie podanej przy rezerwowanej usłudze. Kwota przedpłaty zostaje odjęta od ceny usługi.
  2. Przedpłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. Oznacza to, że w przypadku rezygnacji z wizyty w danym terminie w czasie późniejszym niż 14 dni przed wizytą, nie zostaje zwrócona.
  3. Zmiana terminu pierwszej wizyty bez utraty zadatku jest możliwa do 72h przed jej terminem. Należy wówczas skontaktować się z gabinetem (telefonicznie lub mailowo) i ustalić nowy termin wizyty.
  4. Płatności za usługi w gabinecie Hair&Skin Therapy przyjmowane są w gotówce oraz w formie karty wpłatniczej.

    §2 OPŁATY ZA KOLEJNE WIZYTY

     

    1. Opłaty za wizyty kontrolne oraz zabiegowe wymagają przedpłat w jednakowej dla każdej usługi kwocie, która wynosi 100 zł. 
    2. Przedpłaty za wizyty kontrolne i zabiegowe są przyjmowane przed ustaleniem nowego terminu w formie gotówki, poprzez kartę wpłatniczą lub przelewem na konto. Rezerwacja terminu jest potwierdzona po opłacie zadatku. 
    3. Odwołanie wizyty zabiegowej lub kontrolnej możliwe jest do 48h przed jej odbyciem się.
    4. W przypadku rezygnacji w czasie krótszym niż 48h przed jej odbyciem się, przedpłata nie jest przepisywana na poczet kolejnej wizyty. 
    5. Płatności za usługi w gabinecie przyjmujemy w formie gotówki oraz karty wpłatniczej.